tisdag 17 april 2012

En speciell ros


Denna gången gjorde jag endast en enda cupcake för en speciell person, min fina Kajsa har nämligen kommit hem till Sverige igen efter månader nere i Nya Zeeland. Trots att det bara var en cupcake den här gången så tog den allt sin lilla tid att göra och resultatet blev som på bilden som tyvärr är lite suddig.
För inte så länge sedan så köpte jag en superbra spritspaket av en tjejkompis, det var något av de bästa köp jag gjort, helt klart! Sedan dess har jag övat på att spritsa rosor och såhär blev resultatet efter försöksomgång nummer två! (Bild på tidigare rosor kommer vid annat tillfälle).

Rosen är alltså spritsad för hand och bladen utstansade i marsipan målade med lite grön färg för att skapa lite mer liv i dem. Dessa cupcakes kommer det helt klart att bli fler utav framöver, de var ju både roliga att göra samt fina att titta på enligt mig!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar