onsdag 14 november 2012

Kullings MS tårtor


Här kommer ett gäng Kullings MS tårtor som jag fick äran att hjälpa till lite med när det blev dags för fest. Det var spännande då jag försökte få till loggan så bra och exakt som möjligt och jag måste säga att jag lyckades väldigt bra på den biten. Tårtorna i sig tappade formen lite grann men trots det så blev det några fina höga tårtor i alla fall. Innehållet fick bli en riktig klassiker á la Caroline nämligen vaniljbottnar, blåbärsmousse + färska blåbär, citronmousse samt spacklad med vanljglasyr, den kombinationen är fortfarande en favorit hos mig och förhoppningsvis hos några fler!


Precis innan tårtorna packades ner så hann jag få till några hastiga bilder på alla tårtor, så ja här har ni dem! Lite buckligt och så men det passar väl en motorsportsklubb?

2 kommentarer:

  1. Nu var det länge sedan du delade med dig av dina bakverk på denna sidan. Jag hoppas att det inte dröjer länge innan du börjar dela med dig igen.

    SvaraRadera