lördag 30 juni 2012

Köksmaskin från Top Chef


Om man kan ha en materiell kärlek så är denna min nya! Nu har jag äntligen köpt mig en köksmaskin från Top Chef, en väldigt stilren och simpel. De flesta som känner mig kan ju hålla med om att jag ville ha en kitchenaid endast för att det är en kitchenaid men icke, denna maskin är av den billigare klassen. Min köksmaskin har 6 st hastigheter + powereffekt, en 5 liters vispskål i rostfrittstål, äggvisp, degkrok och mixerblad.

Jag är supernöjd med den eftersom jag inte har varit i behov av en köksmaskin innan så kändes det dumt att slänga massor av pengar på en som kanske inte används hela tiden. Då jag nyligen köpt en elvisp i det dyrare laget så är jag jätteglad att jag hittade denna såpass billigt, endast 799 kr. Om nu kvalitén är något att ha, det vet jag inte riktigt men det låter som bara den, det är dock något jag kan vänja mig vid men jag får nog se till att köpa ett par öronproppar till mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar