onsdag 18 april 2012

Bästa tårt/muffins boxen!



Handen på hjärtat, har ni någon gång försökt frakta en större mängd cupcakes på ett smidigt sätt utan att göra mos av alltihop? Det har jag och det har aldrig gått någon vidare bra.. Sedan hittade jag denna låda på kakburken.se och jag måste säga att den är värd varenda öre! Efter att jag beställt denna skapelse så kan man faktiskt få med sig sina cupcakes i samma form som de var när man gjorde dem, det är helt klart en fördel. Numera kan jag dock inte skylla på att resultatet påverkats av frakten, haha!




Jag rekommenderar verkligen er att lägga vantarna på en sådan här tårt/muffins box. Det finns plats för 36 st stora cupcakes eller en stor tårta, eller vad fantasin nu kan tänka sig att kombinera! Fungerar även bra som förvaringslåda för en kortare period.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar