onsdag 18 april 2012

Rosor, åh rosor



Övning ger färdighet, practice makes perfect eller vad man nu vill kalla det, hur som helst så spelar det ingen roll vilket språk man säger det på, här är det i alla fall övning på gång! Jag har fått lite mani på rosor efter den enstaka muffinsen jag gjorde här om veckan till Kajsa. Än så länge så går det sådär med spritspåsen och rosnålen men här så övas det på som bara den, tillslut så kanske det blir lite hyfsade rosor! Tills dess att resultatet blir bättre får dessa cupcakes följa med mamma till jobbet så länge och förhoppningsvis så går dem åt!







Passade även på att använda lite nya färger och smaker som jag nyligen inhandlat. Den här gången blev det vaniljmuffins med mango/lime glasyr, bladen är dock gjorda av marsipan. Färgerna är geléfärger ifrån Wilton, riktigt bra tycker jag!




Mästerfotografen den här gången har varit min mamma, tack så mycket för hjälpen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar