torsdag 19 april 2012

Chokladfrossa med cupcakes



Idag blev det riktigt mastiga chokladcupcakes med chokladglasyr och chokladdoppade jordgubbar på, ja helt enkelt massor av choklad! Dessa är så gott som ett måste för alla chokladälskare! Jag passade även på att testa den fina muffinshållaren som jag fick i julklapp och den kommer allt att göra succé vid senare tillfällen.



Jag passade även på att få en bild med muffinswrapen som jag även använde i det förra inlägget, jag måste säga att jag gillar verkligen hur stilrent det blir! När det kommer till dessa cupcakes skulle jag dock rekommendera att använda lite mindre jordgubbar för dekoration, men jag fick ta vad som fanns i affären nu innan jordgubbssäsongen dragit igång!

1 kommentar:

  1. Dessa cupcakes är som en dröm. Ögngodis och precis så goda som de ser ut om inte ännu godare. Testpanelen tackar och bugar.

    SvaraRadera