lördag 21 april 2012

Nattmuffins för en speciell dag!



Tillbringade kvällen med min fina vän Johanna, let's dance och chokladbollar så här på en fredag kväll när jag frågade om hon inte ville ha en tårta eller liknande eftersom att suget efter att baka alltid sitter i fingrarna. Komiskt nog så behövde hon just det, redan tills imorgon alltså lördag! Hennes mormor och morfar firar nämligen guldbröllop men eftersom det endast skulle bli en liten fika för familjen så tänkte jag göra citroncupcakes med vaniljglasyr och spritsade rosor på ( alltid smidigt på kort tid). Jag har dock valt att ta en bild på endast muffinsarna nu när jag bakar mitt i natten då de senaste bilderna bestått av handspritsade rosor. Jag passar samtidigt på att få med mitt fina muffinsfat på bilden men eftersom svart på svart inte blev så bra så fick ett rosa papper hamna under, bilden fick helt enkelt bli såhär!


Grattis lite i förskott till guldbröllopet säger jag med dessa inte än dekorerade cupcakes, hoppas att det smakar gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar