söndag 13 maj 2012

Kalasdags no. 3 - Cupcakes


Utöver de två tidigare moussetårtorna som jag gjorde till kalaset så fyllde jag även min box med cupcakes, så ja det blev alltså 36 st blandade cupcakes med smak av vanilj eller choklad. Då jag fick fria händer på tårtorna var det enda önskemålet att jag gjorde ett gäng cupcakes till kalaset och det var ju inga problem. Dessa slängde jag ihop samma dags som jag gjort fem stycken tårtor så det blev en intensiv dag med massor av bakande och dekoration åt alla möjliga håll och kanter!  När jag dekorerade dessa cupcakes så tog jag lite av varje som jag kunde hitta här hemma. Rosorna som är gjorda av mandelmassa blev bara mindre och mindre tills massan tog slut helt. Det var helt klart kul med en liten avstickare från alla tårtor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar